SERVICE QUALITY OF OFFICE OF ACADEMIC RESOURCE AND INFORMATION TECHNOLOGY EFFECT TO STUDENT SATISFACTION IN RAJAMANGALA UNIVERSITY OF TECHNOLOGY TAWAN-OK
Abstract
The objective of this study was to investigate the impact of service quality of Academic Resource and Information Technology Center on satisfaction of students at Rajamangala University of Technology Tawan-Ok.. The population of this study was regular program students at four campuses of Rajamangala University of Technology Tawan-Ok. The sample was 387 students.The instrument was the questionnaire. Data were analyzed through percentage, mean, standard deviation and by SPSS.The results of this research found that overall the sample had highest level of satisfaction with service quality of Academic Resource and Information Technology Center(= 4.68). When individual aspects were considered, three aspects with the highest mean scores included: Location and Facilities, Service Provider, and Library Resources, respectively.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม