Guidelines for increasing the number of GSB Visa Debit card applicant in Chonburi branch
Abstract
Guidelines for increasing the number of GSB Visa Debit card applicant in Chonburi branch. Quantitative research will be used in this study; the sample is consumers who using GSB Visa Debit card of 361 people. The result found that the most effective way is planning for outside customers by asking for permission to get into organization or company also market and shopping center for recommending our product which is convenient and easy to pay a bill or any services. In addition, we have to increase the number of ATM machine into the market, shopping center and organization for increasing the effectiveness of competition, should have a team to providing ATM machine and look after in this thing well. Furthermore, we should have marketing strategies by making consumer collect the point or cash back when they pay with GSB Visa Debit card. Discounting price when purchasing things in joint-promotional stores, including the privilege with shops which are our partner that would make customers decide to apply for GSB Visa Debit card due to the promotion that offered.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม