The solutions Guidelines for increasing the efficiency of measures to maintain base The housing loan customer A case study of The Government Savings Bank, In Bangkok Sector 1
Abstract
This study aims to To analyze customer relationship management and service quality that affects the intention to use measures to maintain the housing loan customer base. Government Savings Bank case study In Bangkok, Region 1, the samples used in the study were GSB housing loan customers and housing loan customers who applied for refinancing to other financial institutions. using a specific sampling method by choosing a branch in Bangkok, Region 1 300 unit
The study found that Customer relationship management factors That affects the intention to use the service measures to maintain the housing loan customer base, including building relationships Listening to opinions and customer service channels As for the quality of service factors, namely reliability. Trust and response Statistically significant at the level 0.05
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม