Factors Effecting the Customer Service Loyalty: Case Study of Krirkyos Clinique
Abstract
This research, Factors that affecting to loyalty of service case study Krirkyos clinic, was aimed to study satisfaction of customers with drug prices, vaccines, and medical supplies affected to decision making in service and to study service use of customers of the clinic. Questionnaires were used in this quantitative research to collect data from the customers of the clinic as a sample size for 280 cases, quantitative analyzing and inferential statistics with multiple regression analysis. The results showed that most of the sample size were female (58.6%), aged between 41-60 years old (43.6%), private company employees (28.6%), and salary between 20,001-30,000 baht (31.4%). And satisfaction in time, facilities, prices, and quality were associated with customer loyalty with statistical significance.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม