Research of the decision to apply for an Internet Banking of the Government Saving Bank
Abstract
From the research of the decision to apply for an Internet Banking of the Government Saving Bank. The Objectives is research case study about the reduction of the customer Internet Banking accounts and solve the problem of the reduction from individual person. The sample from 385 people which collected by a statistical collection , Frequency , Percentage, Standard , statisticst – Test and F-Test/ANOVA.The decision to register for the Internet Banking of the Government Saving BankMarketing mix come from overview on high level(3.71).
Firstly, Place in the marketing mix on high level(3.78). Secondly, Price (3.73) Promotion(3.69) Product (3.65) Brand image product has a huge impact marketing mix the decision to register for the Internet Banking of the Government Saving Bank found that brand image product , personnel , place and service affect to the decision to apply for an Internet Banking of the Government Saving Bank significance a statistical at 0.05 coefficient
R Squareequal 0.331 which show that the marketing mix is the main key of the decision to register for the Internet Banking of the Government Saving Bank.Brand image product and Personnel have the most affected , secondaryis place and the last is product.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม