Influencers and images that influence the interest in purchasing protein diets through online channels among Generation Y consumers in Bangkok
The influential behavior and image that influence Gen Y's interest in buying Whey Protein through online channels in Bangkok
Abstract
This research study The objectives are 1) to study consumer behavior that influences interest in purchasing protein diets through online channels among Generation Y consumers in Bangkok. 2) to study online media influencers (Influencers) that influence Interest in purchasing protein diets through online channels of Generation y consumers in Bangkok and 3) to study the brand image that influences the interest in purchasing protein diets through online channels of Generation y consumers in Bangkok There was a sample group of consumers who were interested in purchasing protein diets through online channels. In Bangkok, 400 people used questionnaires as a tool to collect data. Statistical data were analyzed using the SPSS package.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม