RUBBER BAND QUALITY OF MERCHANTS IN BANGKOK
Abstract
The purpose of this study is to study rubber bands quality dimension of merchant in Bangkok by demography and behavior factor that sample are 400 merchant in Bangkok. Data collection in this research uses primary data via questionnaire by Area Cluster Sampling method and The data were analyzed by percentage, mean, standard deviation that analysis of the differences of each group by One-way ANOVA and t-Test method. The study found that different demography Area, Age, Study, Status differences affect the perception of different quality dimensions at the 0.05 level of significance and different behavior buyers, brand, used volume, store type, how to getting information and reasons for choosing a shop differences affect the perception of different quality dimensions at the 0.05 level of significance.
- บทความทุกเรื่องที่ตีพิมพ์เผยแพร่ได้ผ่านการพิจารณาทางวิชาการโดยผู้ทรงคุณวุฒิในสาขาวิชา (Peer review) ในรูปแบบไม่มีชื่อผู้เขียน (Double-blind peer review) อย่างน้อย ๓ ท่าน
- บทความวิจัยที่ตีพิมพ์เป็นข้อค้นพบ ข้อคิดเห็นและความรับผิดชอบของผู้เขียนเจ้าของผลงาน และผู้เขียนเจ้าของผลงาน ต้องรับผิดชอบต่อผลที่อาจเกิดขึ้นจากบทความและงานวิจัยนั้น
- ต้นฉบับที่ตีพิมพ์ได้ผ่านการตรวจสอบคำพิมพ์และเครื่องหมายต่างๆ โดยผู้เขียนเจ้าของบทความก่อนการรวมเล่ม